Vad har jag gett mig in på?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jag är så jävla speedad hela tiden. Vet inte vart jag ska ta vägen. Alla känslor håller på att bubbla upp till ytan men jag vågar inte släppa ut dom. Är fruktansvärt rädd, orolig och osäker samtidigt som jag är sjukt taggad, glad och förväntansfull. Mitt liv håller på att förändras snabbt som attan och jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Om det går som jag vill så kan det bli jäkligt bra! Men om inte, så har jag förlorat en massa pengar utan en B-plan. Vad har jag gett mig in på? Haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

vi ska fan klara av detta, vi chansar och ger oss ut utan planer janni, osäkert men säkert kommer det bli hur bra som helst !!

2010-08-25 @ 17:54:24
URL: http://rewindonething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0