Roommates

Fortfarande förkyld! Inte ett drömläge precis. Men hade planerat hur länge som helst att jag och Matilda skulle till Malmö igår, så det var inte mycket att göra åt saken. Kom hem med allt jag behövde i alla fall (tror jag). På tåget hem nyste jag en miljon gånger och kände alls ögon på mig. Haha! Åkte direkt hem och la mig i sängen. Kunde jag somna? Nej. Låg och tittade på Biggest Loser och Family Guy istället. När jag hade sett färdigt Da Vinci-koden så ringde Rasmus och sen sov jag som en stock hela natten :) Idag känns det lite bättre. Hade dock helst suttit hemma i mina mjukiskläder och glasögon hela dagen men det finns mer grejer att fixa. Fuck.



                  Här har ni mina blivande roommates, Matilda & Louise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0