EN VECKA TILLS VI ÅKER!

Lördag - Middag hos Rasmus. God mat, trevliga människor och bästa panacottan ever! Dessutom höll jag på att dö av skratt när en liten unge på 1½ år kom fram till mig och började shejka, ni vet.. skaka rumpa. Fatta vad förvånad jag blev! Jag bara "Öh, den ungen dansade precis". Hans mamma bara "Adam? Ja, han älskar att dansa". Haha, så himla gulligt.
Söndag - Efter frukosten så åkte vi hem till mig och myste tills vi var tvugna att gå till tågstationen. Precis när vi hade sagt hejdå så började det spöregna och självklart så hade jag inget paraply. Så jag sprang in på Hotell Continental och skulle köpa ett, men tjejen i receptionen tyckte nog synd om mig för jag fick det gratis. Några timmar senare kom Matilda och hämtade upp mig i deras nya bil. Vi körde och köpte chips & godis på Coop och kollade på tv hemma hos henne. 
Måndag - Frukost. Ut & gå med Matildas hundar. Hämta mitt nya pass (som var fruktansvärt fult)! Hem och städa. Sen var det dags för jobb. Sista stängningen på Max, helt galet.
Tisdag - En tur till banken och därefter en sväng på stan med Erika, Terese och två av hennes kompisar. Sen satt jag och tittade på The Hills hela kvällen. Somnade kl. 4 imorse och vaknade förkyld. Bra tajming..

EN VECKA TILLS VI ÅKER!



                                              Thailand 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0