Pussar, kramar och fina ord.

Det är så många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag är både glad, nervös, orolig, taggad och osäker. Den 1 september sker flytten. 

En uppdatering då. Onsdagkvällen var galet kul! Barábar var destinationen och jag & Matilda tyckte det var sjukt kul att skrika "HEEEEEEEJ BLOGGEN!" på den där äckliga fjortis-stockholmskan. Hela kvällen. Mjaaaaa, lite mindre roligt för alla andra som tyckte att vi var sjukt dryga. Haha. Hamnade på en efterfest med Odd & hans franska kompis, men gick efter fem minuter igen. Började jobba kl. 11 i torsdags och slutade klockan sju. På fredagen så bytade jag och Matilda pass, jag tog hennes 10-17 och hon tog mitt 20-05. Men när jag kommer till jobbet visar det sig att Matilda inte ens ska jobba! Dummis. Klockan åtta kom Rasmus in med tåget. Så helgen har mest bestått av pussar, kramar och fina ord. Och lite jobb. Idag är det alltså måndag och jag måste skynda på för Matilda kommer vilken minut som hellst! Har ganska mycket grejer att fixa innan vi åker. Sen är det jobb igen, 17-23. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0