Man slutar aldrig att förvåna sig.

Var tog sommaren vägen? Inte okej alltså.

De senaste dagarna har jag praktiskt taget bott hos Matilda. Vad skulle jag gjort utan henne? Min andra halva.
Måndag & tisdag jobbade jag stängning. Igår kom det in en turist med moppemustach som uppenbarligen precis hade kommit i målbrottet. Han skulle ha en milkshake och när jag frågade "what flavour" och han svarade vanillAAAA, var det riktigt svårt att hålla sig för skratt. Sen kom det in en kille som skulle ha extraextraextraextra stekt chickenburgare och cheesefries. För 'förra gången han bad om extra stekt så var den knappt stekt alls'. Sen tryckte han upp mobilen i ansiktet på mig och sa "och såhäääär vill jag att mina cheesefries ska se ut!". Han hade fanimej tagit en bild på cheesefriesen han åt förra gången. Mja, man slutar aldrig att förvåna sig.

Nu sitter jag i hallen framför den stationära datorn och käkar knäckemackor med ägg&kaviar. Tur att Rasmus inte är här ;P Ska snart ut och fixa lite grejer. Ses kanske i vimmlet ikväll ;)



                                       Min nya profilbild på fejjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0