.

Vad hände med min regel som jag införde efter förra sommaren? Bara cider, ingen sprit. Den borde jag införa igen.

Nä, det var inte kul att vakna imorse. Jag mådde såklart som jag förtjänade och är glad att jag lämnade Öja tidigt igår. Ångesten vägrar att lägga sig dock. Kanske för att jag har förstört min tredje mobil på detta året, och nu har jag inga reservtelefoner kvar så jag måste köpa en ny. Ja, det kan nog vara därför. FY FAN VAD JAG ÄR ARG PÅ MIG SJÄLV! Hur kan man vara så jävla klumpig? Helvetes jävla #%&"#=/)(%!"¤#!"/%(/"()=!"#¤(&%?&!%&!!!!!!!!!!! Fan också. Ska städa mitt jävla rum nu. Sen ska jag packa färdigt min jävla resväska och förhoppningsvis anlända till Oslo som en glad människa med en ny mobiltelefon. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0