#stoooop and staaaaaaaaare, i think i'm mooooovin' but i dooooon't knoooow wheeeeeeeere#

Lördagnatt och här sitter jag. Jobbade 11-20 idag men känner mig inte speciellt död, än. Efter jobbet käkade jag, Josse & Fredde på Bröderna M. Kycklingspett med stekt potatis, mums! Efteråt blev det en sväng om till vårt andra hem igen. Satt lite på kontoret och sjöng några one republic-låtar för Belinda. Måste ju värma upp inför konserten den 26:e ;) Sen hälsade vi på Rebecka innan vi stötte på Tobbe Jr utanför Donna. Och det är kvällens händelser. Nu ska jag rota fram chibben & dippan och sätta mig framför teven. Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

FAN VAD ELAKT! JAG VILL OCKSÅ HA CHIPS O DIPPA!

2010-04-18 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0