Tandtråd?

Jag som skulle lägga mig tidigt igår satt uppe och tittade på Million Dollar Baby till midnatt. Så jag fick skylla mig själv när jag kände mig som en zombie på vägen till tandläkaren imorse. Tandläkaren var snäll, det enda hon klagade på var att jag inte använder tandtråd. "Om man inte använder tandtråd så kan man få tandköttsinflammation". Visste ni det? Använder alla tandtråd? Vad är det jag har missat? Jag känner mig lurad.

Nu ska jag äta en fet frukost framför teven. Känner mig lite desorienterad dock, jag är ju aldrig uppe vid den här tiden på en ledig dag. Vad visas på teve innan tolv? Barnprogram?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAha, jag har också blivit lurad! det gör dessutom ont i fingrarna när man använder tandtråd, och sen börjar det blöda i tandköttet. Det om något borde göra att man får inflammation!

2009-09-28 @ 18:03:10
Postat av: Janni

Haha, ja ellerhur! Dåligt.

2009-09-28 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0