Redhead

Min dag:

-Tog en mjukglass med jordgubbs-
sås och en kopp kaffe som jag
mådde riktigt illa av.
-Provade en röd peruk på Chrispa och bestämde mig för att spela ett spratt på lilla mamma. Ett väldigt seriöst mms senare ångrade jag mig och tyckte synd om henne istället. Hon gick runt i två timmar och trodde att hennes dotter hade färgat håret illrött precis innan familjefotot på lördag! (JA, ni läste rätt, familjefotot!)
-Fick ett skrattanfall när Matilda öppnade en flaska med bubbelvatten som sprutade ner hela hennes jacka.
-Blev av med en massa pengar och undrar hur mycket jag har kvar nu, vill nog inte veta!
-Mötte den där pratglada tanten
och fick reda på halva hennes liv
innan jag kom därifrån!

Nu är jag hungrig.

Kommentarer
Postat av: Emma....

Men jalle, de såg ju nästan ut som mig.. ;).. Jag och mitt röda hår..haha

2009-09-24 @ 18:23:05
URL: http://emmiisz.blogg.se/
Postat av: Janni

Haha, ja det gör det ju! Men till skillnad från mig så passade du sjukt bra i det röda håret :)

2009-09-24 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0