-1,75

Kunde inte somna inatt och fördrev tiden med MTV movie awards. (Stackars Kanye West verkar ha fått en hjärnpropp, men annars var det väl inga större skandaler.) Detta resulterade dock i att jag försov mig imorse. Slängde på en mössa och ett par solglasögon innan jag tog mig ner till stan. Så nu kom jag nyss hem efter lite äventyr på Ystads gator där bland annat den engelska versionen av Wallander spelades in idag. Destination ett; Synsam! Kände mig som en ny människa när jag kom ut därifrån med nya linser! Sen mötte jag upp Matilda för att äta lite onyttigheter på ett gatukök. Vidare till Hemmakväll och Åhléns och sen hem igen. Nu ska jag rensa garderoben, för det anordnas minsann swopping hos Matilda ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0