No stress

Var ska jag börja? Känns som att jag har massor att berätta!

Gårdagen började som vilken dag som helst. Sen urartade den. Såklart! Efter en dusch och en "familjemiddag" så mötte jag upp Matilda på Coop för att köpa godis inför Idol. Erika var lätt bäst! Och det var inte ett dugg synd att Camilla åkte ut. Efter Idol så tog jag mitt pick&pack och stack ner till chefens fest. Fy fan vad kul det var! Extra roligt var det nog för att Sara var med. När dom andra shottade minttu så satt jag där med min redbull. Blev arg på schemat som tvingade mig att jobba! Satt ute på balkongen och sjöng entusiastiskt med i texten till No stress. "I don't wanna work today, maybe I just wanna stay. Take it easy cause there's no stress". Försökte lura i min småfulla chef att jag var sjuk, men så dum var han tydligen inte! Som tur var jobbade jag med två riktigt härliga killar inatt. Fredde hade laddat upp med grymt bra musik och Tobbe Jr var lika taggad som jag! Natten var lugn tills klockan slog 03.30. Ett slagsmål höll på att bryta ut i serveringen samtidigt som en störig kille bevakade varje steg jag tog. En halvtimme senare hade killarna gått ut på gatan istället, och den störiga killen hade äntligen gett upp hoppet. Jag försökte stänga men kunde inte låta bli att kika ut genom fönstret för att se hur slagsmålet gick. Nyfikenheten försvann när jag såg att en av killarna låg på marken och blev sparkad i ansiktet, då ville jag inte se mer. Polisen kom 10 minuter senare och jag kände mig lite bättre till mods. Var nerbäddad i sängen vid sex men låg och tänkte på testosteron, slagsmål och blod till klockan var 08.00 på morgonen. (Jag drack nog lite för mycket kaffe där på slutet!) Somnade till Byggare Bob på Barnkanalen och gick upp två timmar senare. Jobb igen! Och med tanke på att jag led av extrem sömnbrist så tycker jag att jag klarade av dagen väldigt bra. Ikväll ska jag bara sitta på röven tills jag somnar, för det förtjänar jag! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0