Ta det inte personligt.

Jag har lyckats vända på dygnet totalt. Därför har jag slutat räkna hur många timmar jag sover om nätterna. För just nu sover jag precis närsomhelst och varsomhelst, det är liksom inte lönt att försöka se ett mönster i det. Nu är jag uppe i alla fall!

I söndags jobbade jag tills jag slutade, för det brukar man göra. Efteråt kom Matilda över med en Noblesse-ask och så tittade vi på en töntig serie i några timmar. Igår jobbade jag också, fast tre timmar räknas nästan inte! Efter jobbet så skyndade jag hem och gjorde mig i ordning inför Eriks måndagsfest. Josse & Erik hämtade mig runt niotiden och vi var framme i Simrishamn runt tio. När jag gick ur bilen hängde ett par trosor runt foten på mig. Josses kommentar; "Ojdå, jag måste nog städa bilen." Haha.
Festen hade inte många medlemmar, men det var trevligt ändå. Det blev bråk om musiken när bossen och jag ville lyssna på världens bästa R&B-skiva och killarna ville lyssna på Guns N' Roses. Skandal!
Imorse vaknade jag till Kvarteret Skatan och en tallrik med Chili con carne. Helt okej. Några timmar senare följde jag med Josse och kocken till Brantevik för att städa några rum innan jag började jobba själv. Nu är jag ledig i tre dagar.. och jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0