Ellinor, har jag dilldippa i ansiktet?

Jag börjar bli sjuk. Igen. Sjukt onödigt. Det är något fel på mitt immunförsvar, seriöst. Det är därför mamma tjatar på mig att jag måste ta den där jäkla vaccinationssprutan. Jag vill inte. Jag erkänner, jag är rädd. Jag vill inte gå baklänges i resten av mitt liv. Linn mobbar mig något extremt.. men det är väl det storasystrar är till för? Äsch.

Har precis kommit hem från ett kort nattpass. Fick en sjukt konstig fråga idag.
En smått berusad kille beställde ett orginalmål med plusmeny. Jag ställde fram muggen upp och ner, som vanligt. Killen tittar ner på muggen.
- Kan du få in den där i munnen?
Jag började skratta lite och försökte komma på ett bra svar.
- Jag vet inte. Jag har inte prövat.
Han stod tyst en stund.
- Kolla på mig nu.
Jag tittar upp och ser killen försöka stoppa in hela muggen i munnen.
- Tror du att jag hade blivit en bra bög?

Vad fan ska man svara på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0