Presenter

Är precis hemkommen efter att ha handlat lite morötter på Saluhallen. Tur att morötter är nyttigt! Har snart gått på dieten i en vecka men jag vågar inte ställa mig på vågen än.. ! Antagligen har jag inte gått ner så mycket hittills, jag får nog vänta någon vecka till. Usch!
Idag var jag och Matilda på stan och yrade runt, det tog ett tag men tillslut hittade jag några fina grejer. Tur, för imorgon kommer ju både syster och plastsyster och hälsar på. Ja, hela familjen ska grilla här i trädgården och jag får sitta och titta på.. haha. Äh jag får skylla mig själv!
För att undvika att städa mitt rum just nu så tittar jag på Momma's Boys på trean. Det är faktiskt ganska underhållande måste jag erkänna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0