Mjukglass


Är det bara jag som har blivit besatt av Paparazzi nu? Den går i alla fall på repeat här på min dator ikväll (och många kvällar framöver skulle jag tro!)
När jag jobbade innan idag så blev jag erbjuden en mjukglass och kunde faktiskt inte motstå suget, så jag fuskade helt enkelt och ångrar mig inte det minsta! Svingott ju. Dessutom så tycker jag att jag förtjänar lite gottis nu när jag har jobbat så hårt, både med dieten och på arbetet!
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, Henrik är i Uppsala och tävlar så jag är helt ensam i helgen.. tråkigt. Kanske slår en signal till någon trevlig filur, vi får se :) Hoppas att ni får en härlig start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0