Lyxshake

Fan vad jag blev shoppingsugen nu på en gång! Galet. Men även om jag får min lön på fredag så kan jag inte använda den till kläder.. måste betala en massa andra saker nu! Britney Spears biljetterna, flyg till Stockholm och hotell till att börja med. Och om jag sen har pengar över så ska jag nog boka en resa till London också. Men det kan jag nog inte räkna med! Har faktiskt lite ångest över att den första lönen kommer att försvinna direkt. Men det är det värt!

Nu är jag hemkommen efter lite jobb, lyssnar på Din gata på webbradio och dricker en lyxshake i soffan. Den där lyxshaken är inte att leka med alltså! Riktigt god, kostar 29 kronor på MAX ;) Prova den vettja. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Emma

I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband!

För att vara med behöver du bara göra ett inlägg i min blogg och motivera varför just du borde vinna det!

(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)



En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!



Lycka till!! :)

2009-05-13 @ 00:16:50
URL: http://metrobloggen.se/johnnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0