Galen cruising

Efter en dusch igår så mötte jag upp Matilda som hade jobbat hela dagen. Vi gick en runda på stan och kollade på bilarna, men tröttnade efter bara några minuter! Bilar är inte min grej. För att fördriva tiden tills jag skulle börja jobba så åt vi lite och snackade lite skit. Och vips så var klockan tio! Kvällen och natten gick ganska snabbt faktiskt, men inte snabbt nog. Jag har aldrig varit med om något liknande asså! Helt sjukt. Vi hade fyra vakter inne i lokalen och minst två polisbilar utanför. Folk var otrevliga, bråkade och betedde sig som svin.. jag befinner mig nog i ett chocktillstånd fortfarande. Just nu är jag bara glad att jag överlevde!
När jag gick hem vid sextiden så var det ljust ute och helt öde. Jag kände mig som den sista människan på jorden och var tacksam. Efter lite mat i magen så somnade jag direkt och vaknade vid tolvtiden idag. Skönt! Nu ska jag nog ut i solen en stund. Puss på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0