Accessoarer

Vaknade upp vid halv ett och såg en mörk himmel utanför fönstret. Inte långt därefter så kom Henke förbi med Sibyllamat och den fjärde säsongen av Scrubs, mums! Han stannade tills han skulle iväg och träna och gissa vad jag gjorde sen? Jag rensade ut en massa skit från rummet, mest accessoarer. Det behövdes minsann, mitt rum är totalt överbelamrat med sånt där. För några dagar sen så slängde jag ut en hel del kläder från min garderob och nu tyckte jag att det var dags att slänga lite smycken, väskor, bälten, sjalar och mössor också! Skönt att bli av med lite överflödigheter. Så nu ser min "klädstångsgubbe" ut såhär;


Fortfarande överflödig, men mycket bättre än innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0