Stackars Rosing

I brist på annat att göra så sitter jag och tittar på Den rätte för Rosing. Jag såg ju det första avsnittet av ren nyfikenhet, men det andra sket jag totalt i.. nu sitter jag alltså här igen. Men jag säger bara; stackars Rosing! Den ända som verkligen verkar vara intresserad av henne är Hugo, men å andra sidan så är han nog bara en kåt nittonåring. De andra killarna skiter totalt i henne och säger saker som "hon duger för en helg", "hon är inte smart" och "jag tänker fan inte köpa någon present till henne". Det är alltså bara en av killarna som inte beter sig som en skitstövel! Och den killen är nästan lika gammal som hennes äldsta dotter. Usch och fy! Stackars Rosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0