Hemmakväll eller partykväll?

Har precis kommit hem från Malmö. Brunchen hos syster var god! Smörgåsar, bacon, ägg, prinskorvar, pannkakor och en massa annat gott fanns på bordet. En bra blandning kan jag tycka!

Final i Melodifestivalen ikväll. Jag som har missat alla deltävlingarna (med flit) har ingen aning om vem som suger och vem som duger, höhö. Äee, ärligt talat så är jag fortfarande besviken på förra årets svenska vinnare.. "transan", "pannan" eller vad fan man nu vill kalla henne, Charlotte Perelli heter hon i alla fall. Sanna skulle ju lätt ha vunnit med Empty Room!
Kvällen är fortfarande oklar.. Matilda ringde för en stund sedan och tyckte att vi skulle sticka till Öja, men jag vet inte om jag håller med. Jag känner för att titta på Melodifestivalen och äta chips hos syster nr 2! Mm, så blir det nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0