Leksaksbil

Sitter i soffan med gårdagens kläder på mig och funderar på att ta en dusch. Men näeeeee, det orkar jag fan-ta-mig inte.. ge mig ett badkar någon!

Kvällen igår var.. vad ska jag säga? Annorlunda. Efter en snabb tur på stan i jakt på ett par nya leggings så åkte jag och mina systrar till Nybrostrand där vi hälsade på Mia och hennes nyfödde. Några timmar senare satt jag vid Henkes matbord och drack vin med de andra dårarna som skulle fira 100 dagars. När grannarna hade klagat på ljudnivån för femte gången så gav vi upp & stack till Bar.Á.Bar istället! Jag som är lite V.I.P tänkte utnyttja min position och komma in gratis, men de där reglerna gällde tydligen inte igår.. dålig stil. Efter en snabb titt i spegeln hamnade vi på dansgolvet och jag är ganska säker på att jag dansade bort typ 1 miljard kalorier, det ni! När kvällen var slut hade jag lyckats bli fotograferad av både miloo.se och Ystads Allehanda, jag hade lyckats få en cosmopolitan med alldeles för mycket sprit i och min fot hade lyckats bli misshandlad av en högklackad sko. Vid halv tre tog jag & Henke våra jackor, lämnade Bar.Á.Bar, gick till ett gatukök och köpte pommes dränkta i ketchup. Sen blev det sängdags! Men efter fyra timmars sömn vaknade jag och var uttråkad.. jag satte igång teven och tvingade mig själv att titta på tv-shop (det ända som visades på tv förrutom barnprogram). Några timmar senare vaknade Henke till liv och inte långt därefter så var frukosten på gång. När magarna var fulla slängde vi oss i sängen igen. Henke underhöll sig med att köra en leksaksbil fram och tillbaka över min rumpa, och jag försökte lösa en rubukskub. Helt plötsligt var klockan tre och det var dags för Henke & Ted att ta tåget till Malmö och dags för mig att gå hem!

Så nu är jag hemma igen och försöker komma på vad jag ska göra ikväll. Just nu lutar det åt film & godis eller godis & film. PUSS!

Kommentarer
Postat av: am

Jag fick också en cosmopolitan med för mycket sprit i, min fot blev också misshandlad och jag blev också fotograferad två gånger:P hahaha

2009-03-08 @ 19:19:23
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0