1 - Mars - 2009

Då var det Mars igen, min månad. Förhoppningsvis blir det en bra månad på alla sätt och vis! Förhoppningsvis.. men antagligen inte.

Fotade på Bar.Á.Bar inatt och det gick väl sådär. Hade megaproblem med kameran och fick ringa Alexander 100 gånger, stackare. Men när jag väl hade fått rätt på alla inställningarna så gick det bra! Det var många som ville vara med på bild och många som var ovanligt trevliga.
Innan Bar.Á.Bar stack jag och Matilda hem till Sara och hade det mysigt i hennes lilla lägenhet. Vi drack vin och lyssnade på lite musik.. mellan konversationerna slängde jag ett öga på Rocksystrar som stod på muteläge. Vid elvatiden blev Matilda upphämtad och åkte iväg till Trelleborg för att festa vidare och jag satt kvar med Kim vid min sida. Vi planerade vår framtida klassfest i sommar och babblade på tills jag också skulle iväg, Bar.Á.Bar was waiting. Fyra missade samtal senare var jag färdig och mötte upp Henke vid ÖP-skolan, han var sur och trött och jag låg fortfarande på topp! Det visade sig vara en jobbig kombination så när jag satte mig vid datorn för att lägga in bilderna gick han och lade sig. Jag blev inte speciellt förvånad när jag kom in några minuter senare och såg att han sov. Jag somnade inte långt därefter och vaknade några timmar senare utan en baksmälla, ett mirakel!

Nu ska jag öppna en påse med cheez ballz och bläddra fram något bra på tv. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0