Försenat inlägg

Ska snart hoppa in i duschen och sjunga en trudelutt! Av någon anledning så har jag haft Whitney Houstons I wanna dance with somebody på huvudet hela dagen, så gissar på att det är den som kommer sjungas idag. Försöker att variera mig för mina grannars skull. Nä nu ljög jag.. jag skiter totalt i mina grannar. Dessutom sjunger jag faktiskt bra, så grannarna har inget att klaga över!
Igår var jag ute på festivalen en sväng där jag gjorde några patetiska försök för att vinna ett gosedjur. Jag lyckades inte såklart och hoppade in i "burarna" med Matilda istället. Jag får ett leende på läpparna innan jag ens har hoppat in i buren, hur pinsamt är inte det? Kul var det i alla fall. Men när Matilda stack till Öja så stack jag hem, annars hade jag nog lidit av sömnbrist på jobbet idag.

Varför har jag inte publicerat detta inlägget än? Jag skrev det när jag kom hem från jobbet och nu ligger det bara här och skräpar. Har inte ens duschat än, vad fan har jag gjort? Haha. Man glömmer tiden när man sitter framför datorn. Men nu får duschen vänta en stund, jag måste äta något innan jag tar en kvällsrunda med Matilda. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0