Studentfest, Store Thor, Max & Öja

Det ösregnade heeeeela dagen igår, inte ett ända uppehåll! Så blommorna jag skulle hänga fick ersättas med sms. Jag och Linn körde till Hemköp istället där vi köpte sommarchips och jordgubbar för att höja stämningen lite. Ett tag senare så åkte vi iväg till Abbekås för att fira en barndomskompis och därefter hem till Fanny, en annan barndomskompis. God mat och bra musik! När klockan var runt nio så blev jag skjutsad till Store Thor där jag mötte Stina, Ida och Matilda. Vi drack vin, skrattade och sjöng till klockan slog tolv och sen stack vi iväg till Max för lite mer mat. Därefter blev det brottom, Matilda och jag sprang genom hela gågatan och över torget för att inte missa bussen till Öja! När den körde några minuter senare så var det bara vi två som satt där, haha. Öja var kaos. Jag hittade ingen och ingen hittade mig! Nästan i alla fall. Det slutade med att jag fick ta med ett fyllo hem, för ingen annan ville hjälpa stackarn! Jaja, nu måste jag duscha innan jag sticker iväg och jobbar lite. Usch, jag borde inte få jobba idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0