Regn betyder tur

Sitter redo här hemma i min fina klänning (som jag lånat av syster såklart). Det regnar ute och jag vet inte om det är så lägligt att ha klänning på sig idag.. stackars studenter! Men jag har faktiskt hört att om det regnar på ens studentdag så får man tur i framtiden, och det låter ju inte helt fel. Men hur kommer det då gå för mig? Haha.
Jag måste i alla fall snart iväg och köpa blommor till lite folk jag känner, hoppas att det finns några kvar. Usch, jag vill verkligen inte gå ut i regnet! Regn och smink går inte ihop.

Kan inte fatta att det var ett helt år sedan jag själv tog studenten!



Vår klass gick ut sist av alla, #fy fan vad vi är bra!#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0