Onormal

Jobbade inatt, inte kul. Ett tag stod jag mest och gömde mig bakom brödhyllan! Men jag överlevde denna gången också, och idag har jag njutit av ännu en ledig dag. Nästa vecka jobbar jag mest kvällar, vilket ska bli ganska skönt faktiskt. Kvällar är bra, nätter är dåliga.

Nu har jag precis kommit hem från Matilda, vi tittade på Mean Girls och åt popcorn med ostsmak! Förövrigt så känner jag mig riktigt sliten, inte så konstigt kanske..

Innan jag åkte upp till Matilda så åt jag middag hos syster, efteråt så tittade vi på en massa gamla bilder från sommaren 2007.. haha, helt galet. Och på tal om bilder; jag försökte hitta en normal bild på mig från i fredags men lyckades inte! Dom är faktiskt så fula att jag inte ens vill visa dom, DELETE.

Sov till två idag, det ska inte hända imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0