Jag är singel igen

Har gjort lite antydningar hit och dit, men aldrig sagt det rakt ut. Jag är singel igen! Det känns både bra och dåligt.. just nu känns det mest dåligt, för jag kommer sakna honom som fan. Men båda två var överens om att det blir bättre såhär. Vi hade i alla fall 2 underbara år ihop och det tackar jag för!

Så, då var det avklarat.

Igår var jag ledig och gjorde typ ingenting. Men jag städade mitt rum ganska rejält måste jag säga, det har nog aldrig varit renare än såhär. Sen på kvällen så fick jag fint besök. Vi satt i soffan, tittade på vänner och pratade om allt och ingenting.
Nu har jag precis varit ute i solen en stund, men det blåste svinkallt så jag gick in igen. Vid fyratiden så får jag väl dra mig ner mot stan för att beställa tid hos frisören och sen jobba några timmar. So long!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0