I want you back

Satt och segade här hemma innan jag följde med Matilda hem vid elva igårkväll. Vi satt vid köksbordet och åt några mackor när hennes lillebror kom ut och sa att Michael Jackson hade dött. Vi trodde såklart inte på det förrän det började trilla in lite sms från några andra. Michael Jackson död, det går fan inte!
När chocken hade lagt sig så hoppade vi ner i sängen och läste tills ögonlocken svek oss. När jag vaknade var klockan halv tolv och det var dags för mig att sticka. Åkte iväg för att "storhandla" med mamma innan de lämnar mig här helt ensam. Ångest.
Nu sitter jag i soffan med en skvallertidning och riskakor som ligger och väntar på mig. Jag har en seg fredag framför mig, börjar jobba klockan åtta och slutar inte förrän fem imorgonbitti. Tack gode gud för Red Bull.

En av mina favoritlåtar!



Rest in peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0