Cheesecake

Sov dåligt inatt, låg och vred mig i sängen till klockan var runt fyra eller fem. Tillslut lyckades jag somna men skulle upp igen bara någon timme senare. Fram med aceton och bomull, av med nagelacket, in i duschen, fram med brödet och på med leverpastejen, smink i fejjan och iväg till jobbet.
Stod mest i köket idag, riktigt skönt att slippa alla störiga tanter och gubbar som klagar på allt. "Kunden har alltid rätt", vem fan kom på det uttrycket? Det stämmer typ aldrig.. inte där jag jobbar i alla fall.

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, bara slappa här hemma.. kanske städa för en gångs skull. Sen imorgon så blir det studentfirande! Känner mig inte speciellt taggad just nu, men jag kanske hinner ändra sinnesstämning till imorgon..

Cheesecake = den ultimata tröstmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0