Bornholms-människor

Hemma från jobb. Vi fick stanna en hel timme extra bara för att jag är så dålig på att stänga, pinsamt.

Vaknade vid tio imorse av att telefonen ringde, en massa folk från bornholmstrafiken hade kommit för att äta och de hade bara två personer i kassan. Så det var bara att hoppa upp, klä på sig, slänga i sig en macka och sticka iväg. En timme senare fick jag gå igen. Så Matilda kom ner till stan och mötte upp mig innan vi gick iväg för att fika och shoppa lite. Det blev is chai på Espresso House, klänning & linne på MQ, en t-shirt på H&M och örhängen på Lindex. Men nu får det vara nog, jag måste spara lite till Stockholm!

Nä, nu får jag väl hoppa ner i sängen om jag ska komma upp någotsånär imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0