Sophia Somajo

När jag hade ätit frukost igår så gick jag och lade mig igen. Satte på Simpsons-filmen och sov tills jag skulle gå på stan med Henke. Hittade ingenting till mig själv men världens snyggaste tröja till honom, typiskt. När jag kom hem så blev det middag med några gäster innan jag somnade framför teven igen. Vaknade av ett telefonsamtal vid nio, gick upp och tvättade av 2-dagars-sminket bara för att gå och lägga mig igen. Jag är bra på att sova :) 

Idag har jag haft en låååååång dag och morgondagen kommer att bli ännu längre! Men jag ska inte klaga, behöver ju pengarna.

Min hjärna gillar denna låten, fråga mig inte varför.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-08-01 @ 00:03:19
Postat av: Sara

hur lägger man in hela fönstret från Youtube på bloggen så? haha! :D

2009-08-13 @ 23:02:36
URL: http://imback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0