Sooooova

Äntligen ska jag få sova ut. Fan vad härligt det ska bli!

Hann inte skriva igår, det blev lite mycket. När jag kom hem var jag trött som en gnu men fick ingen tid att vila då maten var färdig och gästerna väntade. Det blev vin & snaps och jag blev ännu tröttare. Efter att Henke blivit klippt av syster så blev det en spontanfest hos Emil där jag träffade Stina, som tur var! Vi blev nostalgiska och började leka på lekplatsen.. hm? Det var trevligt men vi stannade inte så värst länge, jag skulle ju upp tidigt idag med. Inga bilder togs och det är jag glad över, för igår hade jag inte velat fastna på bild.. usch!

Hoppas att ni också hade en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0