Kalas

Nu är jag färdig för "kalaset"! Tråkigt nog så ligger jag inte på topp just nu, ett otrevligt telefonsamtal fick mig att tappa lite av partykänslan. För partykänsla behövs minsann när man ska festa med en massa tanter! Haha. Nejdå.. jag behöver bara få i mig några glas vin och sen ligger jag på topp igen ;) Dessutom så kommer mina systrar, Mia och Stefans döttrar också att vara här.. så det är ju inte BARA tanter. Dock så är det bara töser. Men det ska nog gå bra :)

Så här ser jag ut ikväll;




Storasysters klänning kom till användning after all

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin fin klänning:)

2009-01-23 @ 20:17:25
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: Janni

Tack Tack :)

2009-01-24 @ 03:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0