Det snurrar i min skalle..

Vaknade med en fet huvudvärk i Axels säng imorse, inte så kul. Begav mig hemåt vid elva tiden för att äta lite frukost och sen somnade jag igen.. i min egen säng denna gången.
Kvällen igår var lyckad, för det mesta i alla fall. Jag följde inte med till slagthuset och det är jag ganska glad över, för en fetare baksmälla än denna hade inte varit roligt! Tråkigt nog så glömde jag kameran hemma men det blev några bilder ändå, Axel får skicka de nångång. Hur kan jag beskriva kvällen?... Här kommer några ord.
Stina, byxor, 20.30, cigg, vin, trångt, kortlek, vattenfall, skratt, mobil, fyllebråk, fula tatueringar, chips, tv-spel, illamående och huvudvärk. Det räcker nog. Och det förklarar kvällen ganska bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0