Himlen är oskyldigt blå

Sitter här framför datorn och har precis sett ett avsnitt av 8 simple rules. Dessutom så har jag nog blivit kär i bacon, ååh vad gott det är!

Imorgon har mamma 50-års fest, trevligt. Förutom att hon har tvingat mig & mina systrar att sjunga inför alla! Det blir Ted Gärestads Himlen är oskyldigt blå. Sorgligt nog så kan jag den inte än.. får väl sitta uppe hela natten och öva, usch nej! Såhär går den första versen i alla fall;

#Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.
Älskling jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå.#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0