Valentine's Day !

Fredagen den trettonde igår och alla hjärtans dag idag. Gårdagen tog jag mig igenom ganska smärtfritt, jag var dock lite klumpigare än vanligt men hade tur ändå. Jag har bestämt mig för att jag gillar den dagen.. den är lite spännande! Åh vad tråkigt mitt liv är, haha!

Ikväll ska jag & Henke laga mat tillsammans. Det blir nog intressant! Eftersom att jag är världens jobbigaste perfektionist så kommer det nog sluta med att jag gör alltsammans. Men men, det är i alla fall tänkt att jag ska komma upp till honom vid fem och då ska vi göra ett besök på Willys för att köpa lite virke till smörgåstårtan vi ska göra. Hoppas att ni får en trevlig alla hjärtans dag gott folk!



Om vi har tur så kanske vår smörgåstårta också blir så här snygg!
(Bild från menyse.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0