Den där Spencer

Sitter här och hostar för mig själv, blev kanske sjuk efter att ha varit ute i den där snöstormen i natt? Jag orkar i alla fall inte röra mig ikväll så jag ska försöka övertala Henke att komma hit istället för tvärtom. Förutom att hosta så sitter jag & lyssnar på Top Model 11.. ja precis, lyssnar. Orkar inte vrida teven åt mitt håll, så lat är jag!
Som jag skrev innan så skulle jag bara slappa och läsa min lilla skvallertidning, det gjorde jag också men blev på dåligt humör när jag kom till mittenuppslaget.. vad såg jag där? Jo bilder från The Hills - stjärnorna Spencer och Heidis smekmånad. USCH! Hatar den där Spencer asså. Kan han inte bara försvinna på något mirakulöst sett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0