Bar.Á.Bar

Vimmelfotografering igår alltså. Skönt att jag hade Matilda med mig, för jag var inte alls taggad och ovanpå det så ville ingen vara med på bild! Men tillslut fick jag ihop 30 bilder i alla fall och begav mig hemåt i snön. Kallt!
Vaknade ovanligt sent idag.. jag behövde nog sova, sova bort förkylningen. Och det känns mycket bättre nu faktiskt :)

Jo, natten igår var (om man bortser från att jag var otaggad och ingen ville vara med på bild) ganska trevlig. Träffade på en hel del kända ansikten, och det är ju alltid roligt! Allting är dock annorlunda när man ser det uteifrån.. jag & Matilda var nog två av de få som var nyktra på Bar.Á.Bar i natt. Folk ramlade, dansade "olämpligt" och grovhånglade offentligt.. är det alltid så? Av det jag såg har jag i alla fall en känsla av att de flesta som var där i natt vaknade med ångest imorse. Och jag är glad att jag inte var en av dom! Inte idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0