Ses vi?

Det var en bra jul, synd att jag hatar julmat bara. Igår jobbade jag till halv fem sen hoppade jag in i ett solarium innan jag tog mig hem. Det behövdes! Därefter gjorde jag mig i ordning och mötte upp lite härligt folk hemma hos Erika. Vid midnatt kom en taxi som tog oss till Tingvalla. Jag vet. Tingvalla. Vad tänkte jag? Jag stannade i en kvart. Men natten blev bra ändå.

Idag låg jag och degade i sängen tills jobbet ringde och bad mig hoppa in. Kill me, tänkte jag, men ställde upp i alla fall. Ikväll blir det utgång igen. Men den här gången blir det Bar.Á.Bar. Ses vi?

Julafton:



Plastsystrarna kom på julfrukost



Attack!



Lysande julkula



21.23

Och så en bild från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0