Mina favoriter just nu:

När jag vaknade idag så började det redan mörkna ute, jippie! När jag kom ut i köket så luktade det jul. En kopp med glögg och lite nötter gjorde min "morgon". Tydligen ska vi inte baka pepparkakor detta året "det fick inte plats på schemat". Tss! I så fall bakar jag SJÄLV!

Ikväll ska jag nog bara dega. Jobbet väntar inatt, men denna gången börjar jag lite senare.

Mina favoriter just nu:


JoJo - Keep Forgetting (To Forget About You)


Jason Derulo ft. Nemesis - She Flys Me Away


Lloyd ft. J. Holiday & Nicki Minaj - Take It Off


Ron Browz ft. Juelz Santana & Keri Hilson - Simple Man


Jay Sean ft. Keisha Buchanan - Far Away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0