Jävla vaccin!

Har varit ovanligt trött ända sedan jag tog den där vaccinsprutan i måndags. I förrgår blev det värre och jag hängde med huvudet i toalettstolen tills jag var tom. Sen sov jag i 24 timmar. Eller typ. Gjorde ett uppehåll för Idol.. fast jag låg mest och tyckte synd om mig själv!
Kände mig i alla fall bättre imorse och tänkte att lite jobb i några timmar inte skulle vara något problem, men redan på vägen dit så ångrade jag mig. Men jag höll käften och gjorde mitt bästa tills jag höll på att svimma två timmar senare. Ja, jag är en sån där klen jävel som har lätt för att svimma. Så chefen skickade hem mig och sen dess har jag bara degat i soffan.
För ovanlighetens skull så har jag ingen aptit, så jag får väl tvinga i mig lite mat nu! Om ni inte har förstått det än så är det här ett "tyck synd om mig"- inlägg. Tycker ni synd om mig? BlinkBlink.

Jag tänker i alla fall inte sitta hemma och glo ikväll, för då dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0