Jag går ett steg längre

Jag hatar att vakna upp och må dåligt, må dåligt på insidan. Det är väldigt sällan det händer! Men det hände idag. Och jag vet varför. Men jag har bestämt mig! Jag får bara lov att må dåligt i tre dagar till för sen är det nyårsafton, och då ska jag fan ha kul!

Idag har jag jobbat som en slav. Och självklart var jag lika klumpig som vanligt! Kollegerna håller sig till att bränna sig på händer & armar och halka på golvet, men jag vinner överlägset klumpighetstävlingen genom att gå ett steg längre. Idag körde jag in knytnäven i kylskåpet och spräckte huden på knogen. Fint :)

Nu ska jag äta något innan jag svimmar. Kunde inte få ner något imorse.. jag har svårt för att äta när jag mår så här. Däremot städar jag som en galning! Det är nog därför jag inte mår dåligt så länge, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0