Klicka här.

Idag har jag njutit av ännu en ledig dag. Matilda hämtade upp mig vid tretiden då vi körde till Coop och handlade lite. Sen hamnade vi i hennes kök. Hon bakade paj (husmor Matilda?) och jag läste en Cosmopolitan. Jag läste högt när jag kom till en artikel som handlade om vad som händer i hjärnan när man kysser varandra för första gången. Mannen smakar på kvinnans saliv för att känna hur fertil hon är, och kvinnan smakar på mannens saliv för att känna hur.. fan det har jag glömt. Men det var jävligt intressant!

Nu är jag hemma och har precis läst lite bloggar. Ellinor hade skrivit ett långt inlägg om personalen på Max, hihi. Tycker att ni ska kika in där om ni vill veta vilka idioter jag faktiskt jobbar med. Härliga idioter dock <3 Klicka här! Hon åker snart till Afrika och jag säger samma sak som när Sara flyttade till Stockholm "kul för henne, tråkigt för oss". När ni har kommit till slutet av inlägget så tycker jag att ni ska lyssna på låtarna också! Speciellt Cassie ft. The Dream - Keep on lovin me.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och glo på tv. KYSShej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0