Ikväll ser jag Madonna, äru avundsjuk?

Nu är det bråttom! Måste hoppa in i duschen innan jag blir upphämtad av de andra. Frågan är bara; vad ska man ha på sig?

Vaknade seeeeeent igår, behövde nog sova ut. Började jobba vid fyra och slutade halv ett inatt. Ellinor såg tydligen rakt igenom min filurbeskrivning, fan också. Det är farligt när arbetskamraterna läser ens blogg!
Efter konserten ikväll så blir det nog utgång i Malmö, och det bådar inte gott! Jag börjar ju jobba klockan 11 imorgon. Men man lever bara en gång och då är det lika bra att supa ner sig totalt, haha.

Nyvaken. Observera baginboxen på bordet!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Looooove it, jag hade rätt ;)

2009-08-11 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0