En friterad tång tack.

Jag måste ju kompensera lite med ett andra inlägg idag eftersom att gårdagen glömdes bort. Därför ska jag berätta om min händelserika dag på jobbet! Höhö. Jag började vid 11.00 och räknade kassan o.s.v. Kunderna flödade in (kan man säga så?) och allt gick allmänt bra. När jag sen skulle sluta några timmar senare så blev jag tillfrågad om jag kunde stanna en stund till. Och jag tänkte såklart; money, money, money! När jag tillslut var färdig för dagen så var jag tvungen att sticka till apoteket för att hämta ut min medicin. Tiden gick och medicinen kom inte, så jag blev uttråkad och började räkna lådor. När jag väl hade fått medicinen och skulle betala den så kände jag igen den där kvinnan i kassan, och efter några sekunders tänkande så kom jag på att hon hade handlat av mig för några dagar sedan och dessutom varit otrevlig, tantjävel. När jag sen kom hem några minuter senare så möttes jag av två påskharar som visade sig vara mamma och Stefan, de skulle iväg på påskfest. Och på tal om påsken.. vad är det som har hänt? Det är ju påskhysteri som aldrig förr!

Så. Kvällen blir lugn, det behövs. Imorgon blir det traditionell påsklunch med släkten i Mälarhusen (vi har en sommarstuga som ligger där). Sen blir det jobb igen och möjligvis inflyttningsfest i Malmö, men antagligen inte.. jag vill bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, oj! bra att du skrev det, märkte det inte själv ;o

2009-04-10 @ 11:00:55
URL: http://ellnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0