Simrishamn

Gissa vart jag spenderade min lediga dag? Mm, i Simrishamn! Jag och Matilda följde med hennes pappa som skulle fixa till sin gamla tatuering. När vi satt i väntrummet hörde vi två tjejer inne i tatuerarstudion som skrattade och pratade med varandra. Matilda sa då: Jag lovar att de är tjocka, i alla fall en av dem! (Ett skatt hördes) Matilda: HON! HON!
Hur fan hör man att någon är tjock? Äh. Hon hade rätt i alla fall. Sjukt roligt!
När Johan gick in så satt vi och tittade på en massa tatueringsbilder och blev sugna på att göra vars en själv också! Vågar vi? Neeeeeeee.

Ikväll ska jag vila upp mig inför morgondagen, för då blir det full rulle! That's right maddafacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0