Ryggbiffar och potatissallad

Shit vad mycket vi hade att göra på jobbet idag! När jag slutade vid två så gick jag till Saluhallen och köpte ryggbiffar och potatissallad till mig och Matilda ikväll. Planerna ändrades i sista minuten dock, det blir grillning hos Paue i Köpingebro istället för Elin i Ystad.. så det blir väl taxi hem någongång inatt. Om det blir utgång eller inte, det vet jag inte än.. jag vet faktiskt inte ens vad som är öppet inatt! Noll koll alltså. Snart ska jag hoppa in i duschen, men innan dess så måste jag hitta något att ha på mig. Synd att det är för kallt för klänning, annars hade jag varit readysetgo! Trevlig valborg på er gott folk. Ta det lugnt med drickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0