Potter på TV

Var ledig igår, härligt! Dagen började som sagt med att jag blev utelåst och fick sitta och sola i trädgården en stund. Senare på kvällen så upptäckte jag att jag hade bränt mig på både näsan och kinderna.. haha. Vid sextiden kom Maria, Paue, Henke och Amandus och hämtade upp mig, vi skulle grilla. När maten var färdig så kom en massa annat folk och höll oss sällskap. Riktigt mysigt var det! Vi satt ute tills det mörknade och sen blev det film.. Yes man med Jim Carrey. Älskar honom! När klockan var runt ett så hoppade jag i säng och somnade rekordsnabbt.

Idag har jag jobbat ett ganska långt pass och när jag slutade så kom Matilda förbi. Vi gick till pressbyrån och handlade glass, satte oss på en bänk och pratade tills jag skulle hem igen. Nu har jag precis snackat i telefon med Stina i 40 minuter.. (så kan det gå) och snart kommer Henke hit. Under tiden så ska jag följa Harry Potter som letar efter en sten på tv. Och på tal om Potter! Matilda berättar världens bästa Harry Potter-historier när hon har damp, här kommer ett citat från vår Magalufresa i somras; And Harry Potter said "Oh Hermionie, where's Ron Weasly? I can't find Ronny. The Weasly is gone! Hahahaaahaaaaaaa, jag skrattar lika mycket varje gång. Borde kanske tillägga att min humor inte är helt normal. Men det är inte Matilda heller så vi passar ganska bra ihop, me and my lover!

Bilder från igår;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0