Mälarhusen

Det blev ingen tid över till att blogga igår. När jag vaknade så gjorde jag mig i ordning till både påsklunchen och jobbet på en gång! Vid halv tolv så blev vi upphämtade av Linn och Daniel och körde direkt till Mälarhusen. Det var jättehärligt väder och vi satt ute i solen större delen av tiden. När lunchen var över så hade morfar vunnit äggpickningen som jag vann förra året och min titel som äggpickningsmästare var borta! En stund senare så gick jag, Henke, Hanne, Tomas och Jesper ner till stranden och tittade lite på havet som såg väldigt inbjudande ut. När vi sen kom tillbaka till stugan igen så var det dags för oss att köra hem, jag skulle ju jobba igen. Efter några timmar av slappt arbete så begav jag mig till Emil där ett härligt gäng satt och grillade! Jag åt en halv korv och sen var jag mätt. När det började bli kallt i trädgården så gick vi in i det lilla utehuset där vi åt chips och spelade kort resten av kvällen. Så ska en härlig vårdag se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0