Köpenhamn

Vilken underbar dag jag har haft! Jag och Matilda tog tåget från Ystad till Malmö kl. 9.08 och sen hoppade Sara på i Skurup. När vi var framme i Malmö så var vi tvugna att ta ut pengar och växla på Forex, för det tydligen är dyrt att handla med kort i Danmark. När vi var färdiga med allt klydd vid biljettautomaterna så fick vi springa till tåget för att hinna med det, och var anfådda när vi satte oss i förstaklass. Dålig kondition? JA. Framme i Köpenhamn så gick vi genom hela Ströget och hittade otroligt mycket fina saker! Usch vad mycket pengar jag har spenderat. Nu får jag leva fattigt i två veckor. Det blev inte många saker, men fina var dom! Armband från Urban Outfitters, linne från New Yorker, trosor från Topshop och jeans från Deres. Efteråt var vi vrålhungriga och gick ner till Nyhavn där alla uteserveringarna var proppfulla, tillslut hittade vi en mysig restaurang och satte oss ner för att äta en (sorgligt nog) dyr middag. Förutom ångesten att ha spenderat alldeles för mycket pengar så är jag hur nöjd som helst! Tack för en härlig dag i Köpenhamn damor, det får vi göra om.

Nu ska jag snart leta igenom kylskåpet efter något gott att äta. Det kan bli svårt.. ! Här är möhippa för Linns kompis och ett helt gäng tjejer okuperar köket. Bitches! Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0